lördag

hej! världens tråkigaste lördag är det här förmodligen, sitter hos mamma och har ingenting att göra, har inte ens orkat gå och duscha eller nåt, slängde på mig moröndressen och gick direkt ut med hunden (gizmo, mommes hund) som inte alls va så rolig som jag trodde, gick en liten skogslinga och han bara traskade efter men sen försökte jag att få han på lite bushumör så smart som jag är började jag springa runt i skogen när han springer åt andra hållet och kopplet fastnar i trädet och jag ramlar och resten av tiden vi var ute var han helt galen men jag var mest sur av att jag var blöt och kall och hade snö vid fotlederna, nivet sådär som det kan kännas ibland svinkaaallt sen efter det gick jag hem och gjorde mackor och nu sitter jag här.

jag saknar johanna fuhrman mest i världen och kom bara hem jag saknar saknar saknar dig, och ikväll vet jag inte vad som händer vill vara med nån & ha roligt men det blir nog att sitta hemma och tröstäta godis som BTW är 3.90 PÅ ICA MAXI idag, sen är det väll den internationella kvinnodagen idag också? inte för att jag är så brydd men ändå haha :P

NU: läsa bloggar.


PUSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0