SM

Som ni vet så for ju jag och mitt lag i torsdags till falun för att spela SM, vi stannade i sundsvall på kvällen och sov över på ett vandrarhem som hade värsta burviks-kollo-kännslan det var jättemysigt, sen efter ha sovit där begav vi oss snabbt iväg på morgonen för att åka vidare till gävle, där stannade vi och åt på gävlebro och dom hade sjukt god mat där, + sånna goda smoothisar guld värda! efter att ha ätit lunch for vi vidare till falun, där vi inkvarterade oss och sen spelade våran första match, det blev en riktig besvikelse förlorade med 2-0 och alla i vårat lag tog det jättehår, det var faktiskt lite konstigt ändå med tanke på att det var första matchen men vi har inte förlorat sen i sommras så det kom som plötsligt.

sen andra matchen vann vi, men förlorade tredje så vi gick inte vidare men en oförglömmlig helg hade jag definitivt. & påvägen hem var vi också förbi sundsvall och käkade på donken och gick på shoppingc.et där brevid ikea, där köpte jag en tröja från monki ett bälte och 2 par örhängen, kan visa er sen=).

men nu ska jag sova=) blir dubbeltäcken inatt fryser som ett as! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0