tisdag

Hej! idag är det tisdag, (som ni säkert redan vet) idag har jag gjort ingenting, eller jag har vaknat farit på skolan farit hem sovit, kul liv? haha men det är så jäkla gött att sova speciellt såhär på eftermiddan innan middan alltså,har typ börjat göra det till en vana. Ikväll skulle vi egentligen haft träning men det strular så mycket med vårat lag så vi har ingen träning?, det måste vara typ första gången känns surt. Idag har jag haft en låt på hjärnan som jag gått och nynnat/sjungigt på hela dagen gissa vilken låt det är? JO.. Christer sjögrens låt den här ''- i looooove euorupe!'' haha den suger men den kan inte fara ut ur skallen! Blir smått irriterad haha.


DAGENS BEROENDE

 Sömn: kan sova hur mycket & hur länge som hellst.

 Kläder: även fast jag köper nya kläder skitofta har jag ingenting I garderoben senast i fredags köpte jag ju ett par jeans och en blus, men nu finns det så mycket annat jag vill ha, vårjackor tygskor kjolar har sett världens finaste kjol på åhlens men såklart är man PANK röv.


kvällen ser ut nåt såhär,
duscha->äta mackor->sova sova sova sova sova sova<3<3<3






273791-478273791-479

gullit ?♥


Kommentarer
Postat av: mica

kan du göra om min blogg emilia? :]

2008-03-12 @ 15:19:45
URL: http://micastare.blogg.se
Postat av: Elin

Allt bra med dig?

2008-03-13 @ 14:34:47
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Anonym

fin blogg!

2008-03-13 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0