:)

Gud vad jag bloggar mycket nu förtiden. Blir som så, har egentligen inget vettigt att skriva om men jag antar att den där ''lusten'' som man hade ett tag har kommit tillbaka :) Plus att jag blir jätteglad fast samtidigt generad. Tex om jag berättar nånting sen dom typ ''jag vet.. jag läste på din blogg'' att det ens är folk som läser min blogg? och när folk frågar om länkar osv, är pinsamt men ändå kul:) Jag har än inte duschat och jag som hade tänkt göra denna torsdag den 1a Maj en göra dag där jag får tummen ur r*ven och duschar gör  mig klar osv. Men istället fastnade jag här vid datorn och film. Men nu kom jag på.. Jag har ju träning ikväll. Värt och duscha nu då? Nää :P tillbaka till filmen istället :D hare bra TJING:)



image573

sötungar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0