30 saker jag ska göra i sommar.

Börjar lite lätt har då... först ska jag sola sen bada sen bo i yttervik,  resten får ni läsa själva!...


1. Sola
2. Bada
3. Bo i yttervik for a while
4. Vara i stugan
5. Spela gohita
6. Åka till göteborg
7. Konfas
8. Åka till gottland
9.Hoppa från bron ner i havet
10. Åka båt
11. Köra moppe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12. Åka vattenskidor
13. Sova under öppen himmel
14. Midsommarvaka
15. Bada nakenbad
16. Spela fotboll
17. Vinna serien
18. Skjuttsa Johanna på moppen runt hela skellefteå
19. Åka på en roadtrip till en hemlig destination
20. Fiska gädda sen  lägga den i johnys säng
21. Fylla byxis
22. För första gången se pitesummergames
23. Se björn Gustavsson på festivalen
24. Åka alla karuseller på liseberg
25. Samla på ballerina skor
26 Äta minst 5 Bbyn-glassar
27. Vara med mina underbara vänner
28. Tälta på ett tak
29. Åka ut i furhmans båt och tälta på en ö med älsklings Johny!
30. Vinna på lotto (hoppas jag)

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Kontstigt att den inte dykt upp! Kontakta modeakuten på [email protected]. Det är hon som ansvarar för utskicken : )

2008-05-11 @ 15:23:19
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: fröken elin

ja typiskt det:P
ser ut som att du kommer få en rolig sommar:D

2008-05-11 @ 21:19:51
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0