att älska och hata

Tänk så mycket en liten grej kan förstöra.
 Hela grejen känns bara så meningslöst nu. Orka!



image582

Även om vi inte är med varandra varje dag, eller ens pratar varje dag. Eller vi kanske inte ens hörs varje vecka, så vet jag att jag alltid kan vända mig till dig om det är nånting som inte känns helt rätt, det behöver inte vara en stor grej utan det kan vara vad som helst. Men det känns alltid helt rätt att ha en trygghet som man kan luta sig mot och berätta för. Vi kankse inte har varit bästa vänner, men den där tryggheten finns alltid där. Och den kommer nog aldrig försvinna tror jag. Vi har bråkat en hel del men utan att ens be om ursäkt fortsätter vi att vara vänner. Och jag är så glad att jag får ha en vän som du. Du är verkligen där, fast du inte är nära om du förstår?
Ville bara säga tack för att jag får känna tryggheten hos dig. Du är en av mina finaste vänner. Jag älskar dig. Tack! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej!
finfin blogg;)

2008-05-17 @ 18:22:56
URL: http://youngwoman.blogg.se
Postat av: alex

naaaw emilia, jag blir alldeles tårögd:(
jag finns här för dig, du finns där för mig, och vi finns där för varann!!!! jag älskar dig och kommer alltid att älska dig,... vad som än händer!! jag lovar!!!!

2008-05-18 @ 13:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0