Emo finger plus helg!

Fredag idag! Vilket innebär helg ♥ jag har ganska nyss slutat skolan, moppe hem skadar aldrig tack tack katarina :D Och nu sitter jag här, angående rubriken så satt jag och katarina och körde bordsleken igår på skolan vilket resulterar i att den som blöder först vinner, tyvärr vann ingen, utan vi fick båda stora brännsår på fingrarna ungefär som när man suddar ni vet? så jag har världens plåster nu så det blir lite svårt att skriva. Jag är iaf hos mami nu och ikväll blir det en trevlig kväll, jag bara vet det! Men nu ska jag laga tacogratäng har provmatlagning nästa vecka och då ska jag göra min egna lilla speciallite ;) HEHE. tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0