Fredag

Och jag är superglad!! Äntligen kommer värmen. Hoppas det håller i sig nu, skulle sitta fint kan jag lova er. Idag hade vi ingen NO så vi slutade kvart i tre då drog jag till stan sen vart det bussen hem. Ikväll är det ingen match för dom vi skulle möta hade halva laget sjuka? Så det blir måndag istället. Kanske bra för mig är ändå rätt förkyld känner att jag kommer bli hes när som helst. Fast hesa röster det gillar vi! Ja.. så som sagt ikväll blir det en lugn kväll med vännerna tror jag eller, ja dom är inte lugna men sen ska jag få pengar på mobilen också KÄNNS som att det var ett tag sen. Men jag lever ju fortfarande med den här gammelgammel ericsson så den kan ju dö. Ja du hörde rätt sony-ericsson utan sony... Skumt, saknar min mobil & min mobilkamera för den delen. Ha ett skönt liv ! tjing
image620

såhär snygga kan man vara!

Kommentarer
Postat av: malin

helt klart snyggaste bilden jag sett på länge! hahahahhahha

2008-05-23 @ 19:35:39
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0