Fredde!

Hej alla mina fans. Idag har det varit en underbar dag! Vi började vid 8a hade matteprov som gick röv, men jag bryr mig en mängd sen skulle vi redovisa en svenskasaga på svenskan och jag hade ''kejsarens nya kläder'' det gick faktiskt inte så bra men som sagt jag bryr mig en mängd..sen efter det hade vi engelska sen slutt! då drog jag johanna mfl ner på stan och köpte mat på subway som vi sen tog ner till älven och satt och åt, vi bestämde sommaren tillsammans och jag lovar er. Den här sommaren kommer bli bäst! Oavsett väder. Sen åt vi där tills vi sprack och låg och solade i 2 timmar, sen blev det stan vi gick runt ett tag och vi köpte en likadan tröja sen tog vi bussen hem. Såhär vill jag spendera alla mina dagar, bara ligga och sola nere vid älven med sin bästa vän och äta goda mackor. Fy så bra jag mår! Inget kan trycka ner mig. Sen är det ju helg också och 14 dagar kvar till sommarlov. Kunde inte ha vart bättre, kort vecka nästa vecka också. Friidrott dag på torsdagen sen lediga fredag plus i kanten på de=) Snart är det dags för middag är höngrig. UT I DET FINA VÄDRET NU TJING!

Kommentarer
Postat av: MjaO

Åh, vad glad jag blir :) Hur är allt med dig? Saknar du Sundsvall? :P

2008-05-30 @ 19:40:50
URL: http://majaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0