Godmorgon Lördag

Godmorgon, lördag idag och jag är uppe nu.. Det är ju lite (?)  Men det kändes bara ovärt att sova länge när jag har vaknat och det var folk uppe.. (konstig mening....) Iaf så är det görvarmt idag (görvarmt=tokvarmt!) 17 grader i skuggan, även fast det är mulet så är det bara skönt att det inte är kallt ute. Jag blir som glad av värme. Det styr mitt humör. Jag var nyss ute och hämtade tidningen åt pappa och jag gick ut barfota och hela faderullan och det är jätteskönt ute. Sådär härligt vårvarmt liksom. Idag ska jag som det ser ut nu duscha>fixa mig>åka till stan>äta grillat>vara med de underbaraste. Känner mig som nöjd. Alla får ha en bra dag för det ska jag ha.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

godmorgon :)

2008-05-24 @ 09:44:44
URL: http://cassandraholm.blogg.se
Postat av: Jeanette

Ha en jätte bra dag :)

2008-05-24 @ 09:52:13
URL: http://www.JeanetteNilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0