Gomorron Gomorron söndag idag!

Hej Hej, fräsig rubrik va? Jag har varit uppe ett bra tag nu, har ju konfa så  jag måste hinna ikapp med alla gudstjänster och högmässor har varit på 3st.... av 10  så jag Katarina&Johanna som förövrigt har varit på typ 1000 högmässor cyklade iväg vid 20 i 11 till kyrkan i stan (även fast jag nu bor typ brevid den andra kyrkan) där vi var på den lääääängsta mässan av dom alla, hatar verkligen att vara i kyrkan kan varken sitta still sjunga seriöst eller lyssna på folk ingenting för mig, fast.. vad gör jag inte för konfapresenterna?? Sen for vi på dallas och åt när jag bestämde att vi skulle skapa band så vi fick sitta där tills jag sa att vi skulle gå ;) HAHA.. sen cyklade vi hem i regnet och nu sitter jag här. Ikväll ska vi ut och grilla om vädret samtycker annars blire mys i käthis källare=) GÅTT, ha ett bra liv det ska jag ha förövrigt är jag jätteglad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0