Hej!

Det funkar inte hata hata hata blogg.se, är så jävla störande. Ursäkta språket men jag orkar inte skriva massa grejer när jag måste ha en bild på den grejen som jag ska skriva om. Plus att jag har ju massor av fina bilder jag har tagit idag på massor av gula blommor i rabatten. Men då ska såklart bild grejen på bloggen lagga sönder. Men jag kan säga såhär. På onsdag nästa vecka klockan 4a kommer jag befinna mig inne i stan på dinsko. OCH om det jag pratar om inte kommer in. Är allt i världen dödens! OCH JA, ta det där som ett hot.


Later


Kommentarer
Postat av: fröken elin

aa det är jobbigt när bildgrejen inte funkar. ännu värre tycker jag är när man skrivit en text åså loggas man ut från blogg.se så försvinner all text man skrev, men det kasnke inte hänt dig:P

2008-05-10 @ 02:59:15
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0