Idag är det den stora dagen

Min målvaktsdebut kommer äga ut alla!!! eller iaf min paput som missar bollen..... Ja, jag håller nu på att nöta den här spanska låten jag skrev om förut, den är så sjukt bra! önskar att jag gick spanska så att jag kunde förstå vad dom säger :P får fråga nån döktig elev. Johanna and the gang kommer och hämtar upp mig om en dryg halvtimme. Kommer typ kissa på mig på matchen, inte av närver utan på grund av nudlar :P haha, farmor ligger på akuten och kan varken prata,höra eller förstå. Krya på dig. Därför blev det nudles idag, hoppas för allt i världen att du blir bra. Jag ska ta alla skott i mål som du brukar säga, jag älskar dig! tack för allt. vill bara träffa dig nu. Men nu måste jag dra. Min farmor är bäst! puss älsklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0