Kalla mig snurren!

Hej, redan hemma är jag.. fick asont i huvudet så jag for hem efter franskaprovet, som sagt så hade jag inte pluggat så mycket och det syndes väll antar jag, fast det gick ganska bra tror ändå på vg=) Musiken gick sådär men skönt att det är över iaf. Jag har har ganska nyss ätit goda mackor som jag själv gjort, borde kanske lära mig att laga någonting annat än mackor när provmatlagningen är imorgobitti? Jag hade iaf tänkt laga till tacogratäng med philiadelfiaost och massor med gott (egna grejer dock) hoppas det är okej :P. Ehm imorn har vi också utegympa pepp... not. Ikväll ska jag slappa och träna (bra blandning?) Träning först sen slappa. Ha en bra onsdag! tjing

Kommentarer
Postat av: den franska gudinnan

franskaprovet(L)(L)(L)(L)(L)

2008-05-21 @ 21:22:56
URL: http://jesicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0