Kvällen var rätt my cool

Gång gång gång gång och ännu mer gång. Seriöst, varför har jag inte en moppe?, Vi startade iaf hos fuhrmans när vi senare GICK till alhem för att sitta där i 15 minuter med sanna,andreas isabell osv sen GICK  vi tillbaka till MB. Efter det GICK vi till katarina för att sedan GÅ hem till mig och cykla till johanna sen for vi till viktor där katarina philip johanna mfl var för att sen GÅ hem till min mamma igen, men då kommer jag på att jag har tappat min mobil nånstanns så vi GICK tillbaka till viktor för att sen GÅ hem till min pappa igen sen hittade vi mobilen och GICK till johanna sen cyklade vi hem. Helt galet vad jag är slut. HAHA, nee men vi hade tänkt cykla till ridhus men vem orkar det? Inte vi iaf. Men det var trevligt att gå ute ett tag. NOT, men allt med bästis är bäst=)

Imorgon nalkas det pizza på dallas..... ogott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0