Lediga imorgon måndag,

..Eller ska jag kan ske säga idag? äsh skitsamma, just nu lever jag livet  haha sjukt ddet där lät.. men iaf så sitte rjag hos katarina med ewelina och har det som the old times bara vi och en jäkla massa skratt! eehm... tänkte beskvriva miljön lite granna jag aitter nu i deras soffa som är ganska skön, jag har en bra laptop i knäet och bakom den så är det tv om när dom kontacktar döda typ:P spännande, vi hade tänkt vaka inatt det kommer gå som........bra, eller haha:P Men vi är ju lediga imorgon så det är lugnt, förövrigt är det typ 3 och en halv vecka kvar till sommarlovet jag tror jag längtar mest i hela sverige. Eller iaf skellefteå, i veckan är det massor med prov och grejer det känns inge kul alls :S Haha. Men nu ska jag sociala lite, är ovanligt tyst nu... hehe! Ha det så bra=) Tjing  image616image618image619

hittade lite random pics på denna dota=) de får duga nu ska vi mys4 hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0