Lite ya ass on fire

Heja! Tjena! Hoj! Hej! Allt väl? Med mig funkar det :P haha. Vi förlorade tyvärr matchen, men inte blev jag ledsen för det ;-) var ändå supernegg och arg sen första minut ingen aning varför... kanske för lite sömn? Mja kanske. Just nu väntar jag på att mitt hår ska torka orkar inte blåsa risbollen idag :P haha, blir så stort. Om ni fattar? Ikväll ska jag vara med Sanna&Issa eller iaf Sanna, Isabell tror jag skulle vara med :) Jag är jättesugen på godis chips ben&jerrys ja allt onyttigt men det ända dom 2 har i skallen är beach 08... KUL JUL? nope. Kanske ska tänka lite på det jag själv, AA nu ska jag gå iaf:) TJOLLRIGT INLÄGG MEN WTF hare bra hej :)



bom bom bom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0