Lörre=Ferre? amen du tro he!

Lördag idag fy va nice! Det är kanon väder ute! verkligen KANON! har varit ute och cyklat i bara ben och en ny tröja jag köpte igår. Nu är jag pank igen... Snart ska vi äta tårta för Mormor Östen, Pär och Gizmo är här och ska fira Bror. Så det kommer bli mums. Hallontårta blir det..  har redan käkat upp hälften av hallonen men vad gör det om 100 år? Sen så ikväll ska vi till boviken och grilla, hade först tänkt bada men jag vet inte, havet-nu? Tar med mig kameran så det LÄÄÄÄÄR bli bilder. . Iaf så är det KANON väder ute som jag sagt tre gånger och jag älskar livet. Har fått asmycke färg också. Känns underbart! Men KANON lördag idag & Ewelina vi saknar dig din jävel kom hem=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0