Mådag, eller är det tisdag?

Eftersom vi var lediga igår så är det ju tisdag idag, fast jag trodde det var måndag men det är ju bra, mindre dagar kvar till helg alltså! Ehm.. Idag på skolan hade vi först basket sög btw, sen så hade vi språk no & arbetspass grymt lugn tisdag förövrigt rätt skönt=) Ja, sen då.. vad händer mer idag.. Jo plugga som ett svin har franska+musik prov imorgon, misstolka mig inte, alltså vi har inte ett musikprov på franska utan ett franskaprov & ett musikprov, fattar ni? Det hoppas jag annars kan ni ju dra.

Så jag är hemma nu och borde egentligen INTE sitta här, utan borde ligga med huvudet nere i musikhäftet och rabbla glosor på franska fast ni som känner mig vet att jag hatar att plugga, fast vem gör INTE det? blondinbella kanske? Äsh, plugg lönar sig i slutändan antar jag..  Emilia  kom till saken nu, jag hittade världens finaste klänning idag på h&m och pengarna kommer ju idag så jag ska typ smita dit och köpa den tror jag utan att mamma vet... hehe hoppas hon inte läser detta (som hon förmodligen gör) MED MIN OTUR! jaa.. sen ikväll är det konfamöte hur ska jag hinna allt? Borde kanske skaffa mig en sån här handdator som blondinbella har, hon är typ min förebild..... eller? HAHA, kul där med blondinskämt eller skämt och skämt. Fan vad jag babblar på. Nu ska jag.. (kommer inte på nåt att skriva) ehm så vi säger att jag ska kila (ska inte det men) JAJA HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0