mådag tisdag onsdag! torsdag och fredag...

Hola amigos allt väl? Jag kom ganska nyss hem och idag har jag upplevt alla dom 4 årstiderna. När jag for till skolan imorse var det vinter, Sen när vi gick på lunch var det vår, och sen vart det vinter igen, sen när jag kom hem var det hagel och höst! och när jag satt i bussen var det sommar. Haha, stanna upp sommar nu, vi vill ha en varm sommar iår! eller hur? angående skorna så fick jag lämna in dom på limning! Gratis! taaaack tack!.

Idag när jag ändå gick på stan for jag på indiska och la av en klänning, den ska mamma köpa till mig sen & imorgon är det skorna som ska hämtas  upp, jippi nu behövs bara ett läderbälte helst svart och flätat sen är det bara småplock kvar till skolavslutningen men det ska nog ordna sig på 4 veckor? visst? Ja det får det göra=) nu ska jag äta chips tjing!

(hittade ingen bild på klänningen men den är ljusblå och har två lager och rosor på)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0