måndag

Tjenare! Måndag idag, oväntat att jag börjar med den frasen? haha. Iallafall så är det måndag idag och jag är jävligt trött har legat i min säng och sovigt rätt länge sen jag kom hem och snart ska jag på maxi och köpa leggings, rätt KORT MENING DET DÄR<! (kom igen sätt ut punkter nån gång EMILIA) Anywho.. så har jag  fasen aldrig det nu för tiden leggings alltså.. men det spelar väll ingen roll för imorgon ska det ju snöa? Perfekt när jag har tänkt ''inviga våren'' ÄSH, idag fyller iaf Linnea Stenman som aldrig vill skaffa sig en blogg år GRATTIS PÅ DIG!:) hoppas du äter mycket fika för det ska jag göra på min födelsedag, som dessvärre är om typ 2 månader?!? moppe</3... Men nu måste jag dra maxi stänger om typ en och en halv timme och jag är rätt seg av mig så.. HEJDÅ!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0