Okej

Det kanske inte är så jävla lätt och hålla minen hela tiden så nu orkar jag inte mer. Seriöst det finns en gräns, och du har tagit meterstora kliv över den gränsen. Snart så slutar jag med det här. För okej, livet ska inte vara en dans på rosor. Men det ska inte heller vara en dans på glassplitter, för det har gått så långt nu att ilskan nästan gör mig ledsen, Okej du kan favoritsera olika människor men kom inte in och byt regler hela tiden. Jag blir less, jag orkar inte stå där mer och bara ta, för snart ska jag ge tillbaka och det kommer inte bli kul. Att ogilla en person är ganska lätt, Men med dig. Så har det blivigt HAT.


Kommentarer
Postat av: alex

så jävla kingt

2008-05-17 @ 15:02:51
URL: http://alexxandralundberg.blogg.se
Postat av: joanna

så jävla bra

2008-05-17 @ 18:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0