Onsdag såkallad lilllördag!

Hej mina fans! Jag är sjuk idag (igen) och det gör faktiskt ingenting idag, känner mig på strålande humör eller nästan iaf, det är 20 grader varmt ute och jag har fått färg! och linjer, de ni! Fast det är väll ingenting jämnfört med alla negrar som far utomlands nu rikemansbarn! själv väntar vi till november.

Ja, idag har jag bara legat ute på min bro och solat fast det blir så jävla varmt! kanske beror på att jag har 38 graders feber också.... hmm, Nu klipper marita gräset också fy vad jag älskar sommaren, bara ljudet av gräsklipparen gör mig glad. Imorgon är det torsdag och då SKA jag pallra mig till skolan, okej det sa jag ju igår också men nu är det allvar.

Föresten hann jag inte göra nån design igår kom ju på att det var DH på tvn så jag börjar nu känner mig ändå lite yr av all värme :S fast värme är bra! eller bäst! sånt gillar vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0