Onsdag

Hej&Hå mina vänner vet ni vad? Match fredagkväll vid 7 KÄNNER TYP PEPPEN. fast vad ska man annars göra? katten_kitty åker ju till sthlm-o och vi som brukar styra rätt bra så ja....

Men varför jag loggade in här var för att jag tänkte bara berätta kort om min vän Linnea Stenman hon är rätt söt hon. Haha! Det är nämnligen såhär att hon är nog världens största godisråtta. Så hon och hennes syster bestämde att dom skulle ha godislöfte eller lättare sagt (bara äta en gång i veckan) Och varenda dag sen hon fick godislöftet har hon ätit en godisbit sen kommer hon på sig mitt i ätandet och ba '' oj jag får ju inte äta godis ;( '' eller så säger nån till henne, typ ''men linnea har inte du godislöfte??'' då säger hon att hon redan har börjat och mumsar i sig allt godis som finns. Haha, alltså hon är göllig hon. Hon har stort fint lockigt hår snygg klädstil är smal och snäll, Hon gillar även äventyr, spänning och såklart godis. Hon kallas även stenen av hennes äldsta vän Ewelina som är rätt NICE hon med. Sen har vi ju katta som jag brukar skriva om och Emma, den lilla saken med skitmjukt hår hon är söt hon. Det är som domhär tjejerna jag får stå ut med på skolan, Tror ni jag trivs? MJA! Sen har vi ju Johanna&Joanna+Nathalie också som är mina närmsta vänner på fritiden. TACK för allt friendssssssss!

Kommentarer
Postat av: EEEEEEeeeew

awsibawsi!

2008-05-22 @ 08:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0