Orkar som inte

Orka vara less på allting? När någonting känns bra ska det direkt komma nånting och överstiga det med otur,felen man gör eller bara ett nej. Orkar som inte bry mig längre. Ja, jag pratar om fotbollen och allt annat nu vet ni. Ja, jag ska snart gå och duscha sen ska jag sova, skulle helst velat sova i 1000 år fast det går ju inte. Men imorgon är det fredag vilket innebär helg, Match på kvällen sen mysa med datorn hela natten sen sömn i tusen år, lördagkvällen blir det mys med kompisarna och söndag ännu mer sömn. Om inte match börjar ju på bänk, KULJUL.. Det var väll som det. Ha ett bra liv, (gillar att avsluta så) tjing


Drygt ett år sen. Satan vad tiden går snart sitter vi här och gaggar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0