Sådär precis som vi vill ha det!

Heja! Jag har precis ätit god god mat =grillad fläskfilé, friterade pomfritt,sallad,grillad majs,vitlöksmör och cocacola. Precis sådär som vi i sundberg/schönfeldt familjen vill ha det. Jag är så mätt nu, men det är så gott så jag skulle kunna gå och äta en gång till. jises! nu väntar jag bara tills klockan ska bli 9 för då ska vi äta tårta, Sen ska jag snabba mig allt vad jag kan till lelle där förhoppningsvis det blir en kanon schlagerkväll! kanske skulle fara förbi maxi och köpa lite godis innan.. hmm, får se. Nu ska jag försöka rensa lite på skrivbordet det behövs är så sjukt fullt här nu. Ha en bra lördag mina läsare. För det ska jag ha!

image636 
babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0