smockat

Hali! Har nyss proppat i mig tacogratäng och är jättemätt och belåten. Om en timme kommer K med den coolaste moppen av dom coola och hämtar upp mig, Då bär det kanske av till ica och köpa godis sen vidare till dom ocoola. jag är jättecool i mitt skrivande nu känner jag. Ehm, jag undrar bara en grej, alla bloggar tycks ha flyttat över till den nya bloggplattformen men ack, när ska min flyttas? Den kommer bli kvar på den gamla hederliga tror jag. Känns så iaf. 

Dagens drog är iaf musik, allt från takida till michael buble. Nu önskas bara mina grejer från pappa och min mobil. Har saknat dig älskling. Nu ska jag lyssna på massor av lars winnerbäck, för han finns ju också! PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0