Söndag

Imorgon börjar skolan vill inte ens tänka tanken fy fan så tråkigt! fast äsh, med några goa vänner i atlas så blir allt bra:) Jäklarns så roligt vi hade igår haha, och Jens+ mina lerfyllda skor var väll nånting som jag aldrig skrattat så mycket åt. Vi for iaf till vitan och grillade rätt nice! sen efter det vart det lite moppeturer över skellefteå kul det också. Vädret var underbart kan visa bilder sen för alex gav hennes cämera till Emma som la den i hennes väska som i sin tur gav väskan till Jäder och det kom vi på inatt så ni får se bilder någon annan gång! Idag har det också varit strålande väder iaf fram till 2 nån gång då började det bli kallt och åska sen regnade det inte lite och vi har träning ikväll på gruset :O of förlåt jag menade geggan. DET BLIR NICE.

anywho så ska jag gå och äta nu, skriver inget mer idag orkar inte med bloggjävel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0