Söndag

Hejsan hoppsan, somnade i sängen vid 5 och vet ni vad? jag är fortfarande trött, ska kanske ta vara på tröttheten och lägga mig och sova då=). Tuff vecka som väntar nu, franskaprov jag HATAR franska. Jag har skitsvårt med gramatik osv. Fast nu har vi kroppsdelar, och man ska kunna alla, plus att vi har läxförhör på tisdag i franska också. Gud va jobbigt. Sen imogon kväll ska vi ha nån teatercafe  med våran klass på kvällen orkar som inte. Orkar sällan vara aktiv och angagerad (stavning?) nu för tiden.. Men Men det är nog för att jag är sjukt jäkla less på skolan och älskar helg och fritid plus sömn. Och alla dom grejerna förstörs ju som när man går i skolan. Nån som är på att hoppa av? nee... sista spurten inför betygen ny yeah. Hoppas på sol imorgonbitti. tjing!

273791-603

Skulle sitta som handen i handsken, eller chinosen på benen, eller kanske klänningen på kroppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0