Sunday bloooooooody sunday

Ja, en seg dag har det varit idag. Vaknade vid halv 10 för att peppa för match. Och  var sjukt varmt ute (det är det fortfarande) och jag bara njuter. For och spelade matchen och det blev 1-1 ganska bra med tanke på värmen gosh! Ja ja så typiskt svenskt att klaga på allt. Imorgon är det måndag och det innebär dissikering av kohjärta MUMMA not. Fyfan sen prov på hjärta-blodomlopp-huden+skellettet också. Jag känner noll pepp. Och jag har inte ens böckerna hemma. Kommer få sitta hemma och råplugga imorn, Fast juste då har jag match! och vet ni vad, vi är utan målvakt och jag med min stora keft sa att jag skulle kunna stå. Hur fan i helvete ska det gå? Jag är ju tusan bollrädd. Aja det löser sig. eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0