This is MY hometown

Hej hej, är ganska precis hemkommen från skellefteå C ganska stort om jag får säga det själv (Ironi med stort I)

hittade jag någonting på stan då? - Massor..
Köpte jag någonting på stan då? - Ja!
Var dom sakerna åt mig själv? - Nej.

utan till bror&madre mors dag imorn ju missa inte!, Fast en sak unnade jag mig iaf. En 90 chees på torget, förmodligen det godaste jag ätit sen julbordet. Eller nåt, skellefteå suger 99% av tiden och då är den där enstaka procenten hamburgare på torget. HAHA skoja bara. Men typ nära på.. Ikväll blir det schalger för hela slanten tjing!

Kommentarer
Postat av: Ida Frank

Du, Jag säljer en massa kläder i min blogg. Just nu finns det en massa inne i en kategori som heter (KLÄDER?) Jag har sålt en del men jag vet iaf att en underbart söt jeanstunika finns kvar även en underbar blus med hål i som är helt underbar men du, för varje dag som går så kommer mer in, varje dag alltså!! Håll ögonen öppna och hittar du nått kan saken/sakerna bli dina. HÖR AV DIG. KRAM

2008-05-24 @ 16:25:38
URL: http://ifrank.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0