Tisdag @ skolan

Hej på er! Jag sitter just nu i skolan och skriver på en redovisning som ska vara klar imorgon. Shit jag ska hinna skrivan om träblåsinstrumentens familj plus en fördjupning på klarinetten. Pjuuh, jag ska egentligen jobba med agnes men jag har ingen aning om vars hon är. Så det är väll bäst att jag jobbar på för mig själv då ;-) känns surt men det lönar väll sig i slutet hoppas jag haha ego som jag är. Jag har typ skrivigt 1,5 a4a papper. Gud mycket siffror det där. Jag slutar om ca 20 minuter och då ska jag ner på stan och dröja ut tiden till kvart över för då ska jag hem.. Hem och baka fika, är sugen! kladdkakemuffins<3! Men nu ska jag fortsätta bäst så!

TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0