Tisdag

Ja, här sitter jag och är sjuk, känns förjävligt har INTE tid att vara sjuk nu, har massor av prov som kommer antingen höja eller sänka mina betyg, en svenskasaga som jag skulle lämna in IDAG och världens största no prov som jag faktiskt hade pluggat till. Vad händer med världen? jag är INTE glad just nu. Men det tror jag att min kåmpiss ewelina är, för hon sticker nämnligen till turkey imorgon i 2 veckor sen när hon kommer tillbaka ska vi sova i boviken med klassen, vilket liv alltså! Och en grej som suger stjärt ännu mer är att pappa frågade mig om jag ville fara och kolla på mopeder idag. Hur ofta händer det liksom? Nu är jag sjuk och får stanna hemma. Om inte det blir nåt undantag. jag SKA pallra mig till skolan imorgon för då är det so redovisning plus musik, sen franksa prov också. JAG OCH MITT JÄVLA SJUKANDE  fy fan vad less jag blir. ARGT INLÄGG OCH ARGARE BLIR DET. min dator har blivigt segast i röven och det tar typ 10 minuer att kopplas upp på internet, ett antal för mycke bilder och låtar kanske? måste rensa, men mitt huvud dunkar sönder!!!! ÅÅÅÅH, nu när jag ändå håller på kan jag också meddela att ove min lärare satte mig på att springa 200 m på skolan WHAT A JOKE! fyfan. NU SKA JAG SURA. HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0