Tjobre

Helo, Är hemma nu, har varit det ett ganska långt tag men det funkar, jag frös röven av mig påvägen hem mina lår vart alldeles blåa av kylan men det funka. Jag är varm nu och har tagit på mig myskläder= Stora mjukisbyxor,dunsockor,stor tjocktröja.  och som grädde på moset  en stor spretig toffs bak på huvudet, nu ska jag bara borsta tänderna och ta bort sminket sen krypa ner i min varma och gosiga säng, den har nog aldrig känts mer inbjudande än vad den gör nu. Ska snabba mig innan mitt ''sömntåg'' åker iväg. Ha en bra fredagnatt! eller blir det lördagnatt? Äsh, Natten till lördag säger jag. tjing

Vi ska ju utomlands i november så jag sitter och checkar vars vi ska dra iväg, hittat värsta fina hotellet i bulgarien är det inte underbart så säg.



wonderful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0