Torsdag

Och vädret kunde inte ha varit bättre, idag när jag kom hem vid halv 6 var det 24 grader i skuggan och det är fett lika med love life!.. Egentligen har jag träning nu men jag kan inte fara eftersom imorgon har jag NO prov och jag kan ju som mycket. Kunde det förut men ska plugga på lite nu igen. Idag var jag en sväng på stan och köpte mig en bikini det blir väll bra tror jag. Kommer inviga den snart kan jag lova haha. Imorgon går vi halvdag, bara matteprov svenska sen no prov, mycket prov men det ska väll gå bra. Nu ska jag äta glass sen bättra på min svenskasaga plugga lite no se so you think you can dance finalen sen sova fett mycket. Bye mina fans.



haha, sånt som händer =P

Kommentarer
Postat av: jez

sofia hade jättelångt hår :o

2008-05-30 @ 08:03:15
Postat av: jez

sofia hade jättelångt hår :o

2008-05-30 @ 08:03:48
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0