torsdag

Hola blogg! Jag är nog bland dom tröttaste i världen nu, seriöst. Jag somnade när jag kom hem, i soffan efter det gick jag i sömnen och la mig i  min säng, sen hade jag skitkonstiga drömmar jag drömde att min katt som låg på mig, (misstolkas ej) var min praoelev, eller jag skulle få han att känna sig välkommen på flygstationen så jag låg och höll han i handen. Helt jävla sjukt. Sen vaknade jag i panik av att jag var hungrig så jag gick upp och då var klockan halv sju, det var helt dött i hela huset så jag gick och la mig igen, fortsatte typ tänka som att min katt var min praoelev haha. Alltså, vad fan har hänt med min hjärna. Jag är seriöst utbränd. Så ikväll blir det ingen träning för mig, ibland bubblar det bara över. skulle väll börja gråta om jag fick bollen på fel fot eller nåt vem vet? Jag är sjuk i huvudet ska söka hjälp!

image613


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0