Uppe med..

Tuppen nja... men typ pensionärerna? Det första jag gör när jag vaknar är att springa ut och känna hur varmt det är. Nog äre varmt nog men skulle gärna få stiga några celcius om jag skulle vara ute hela dagen idag. Men klockan är ju bara 09.36 nu och igår när jag vaknade var den ju kring 12 så det kankse hinner bli varmare. Varför jag är uppe nu? Joo, det är för att vi ska och städa på logen klockan 10 och det är ju hmm.. en sådär 20 minuter & jag ska cykla måste nog snabba mig lite. Men sen efter det blir det duschen sen hitta på nåt kul. Måste ju ta vara på ledigheten. By the way så somnade jag efter 10 minuter igår var nog rätt trött ändå haha ;) nu måste jag sticka. Later.


Kommentarer
Postat av: maria

skönt att vara lite ledig :)

2008-05-01 @ 09:42:22
URL: http://mariajh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0