6 km......

Jag har dåligast kondis i mitt lag... Jag lovar, så mycket har jag nog aldrig gnällt en träning men tack endå tjejer ni är jättteduktiga råbra träning idag! Efter vi hade sprungigt som sagt drygt 6 km UTAN STOPP.... så gick jag frida & fanny till edda och kollade på innebandy, sen satt vi där sura (inte arga men DYNGSURA) för det var nämnligen snöstorm hela hela vägen och lagomt svara runt ögonen och allt det där.. så vi tog några riktigt fina bilder.... som jag hoppas frida ska skicka till mig snart så får ni se, sen har vi även kommit fram till att frida har ett DUSSIN turknummer på hennes mobil. Har nog aldrig skrattat sådär mycket. HAHa förlåt vännen men de är inte bra för dig ;-) Nu ska jag hoppa in i duschen pappa laggar som vanligt och allt PUSS=)=)

Kommentarer
Postat av: Frida

Har laddat in bilderna nu, ;-)Hahahah länge sedan jag skrattade så där mkt =)

2008-11-27 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0