Dag 1

Hola! igår somnade jag kring 2 fast jag inte såg gossipgirl..låg i sängen och vred i typ två timmar. Sen kändes det som jag fick sova en timme å sen skulle jag upp. Gick kanske upp en aning tidigt för att börja 10 men nu vet jag att jag kan sova längre iaf ;-). Praoen gick väl bra förutom att jag är lite less på att vika jeans, har säkert vikt 200 par idag och sorterat, men jag fick sluta en&en halvtimma tidigare för att det fanns så lite att göra så det var skönt. Ikväll har jag träning och tills dess hade jag tänkt se på tv eller nåt är sliten som ett djur. PUSS=)




I wanna hold em' like they do in Texas Plays
Fold em' let em' hit me raise it baby stay with me (I love it)
Luck and intuition play the cards with Spades to start
And after he's been hooked I'll play the one that's on his heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0