Dag tre

Varför skriver jag ens dag 1, dag 2 osv? fattar inte vad jag håller på med.. Ingenting faktiskt, idag på praoen så var det rätt lite folk som  kom in så jag fick chansen att prova massa grejer typ jeans,tjocktröjor klänningar vad jag ville. Och jag har stirrat ut ett par jeans som jag verkligen vill ha och dom satt perfekt! nu är det bara det att jag kan inte lägga undan dom för jag vet än inte säkert om jag kommer få köpa dom för min madre, så jag hoppas att ingen köper dom, Isf måste jag tyvärr döda den som gör det. Sen hade vi lunch och tjejen jag jobbade med idag var typ den trevligaste på länge! Linnea hette hon och var sjukt rolig och snäll=D Skrattade hela tiden, sen hade vi lunch och efter de kom min handledare Lina då skulle jag gå ut med några kartonger, kom på nu att jag skulle ha tagit en bild. För det var dom STÖRSTA maskinerna jag har skådat. Tänk att mosas i en sån?

Ja ja kom till saken nu iaf, varför jag inte förstår vad jag håller på med var för att när jag gick på lunch hittade jag inte min mobil, men den skulle säkert ligga ute nånstans i butiken så jag sket i det och gick och åt, när jag kom tillbaka började jag inse att det var inte typ en klämma eller nåt som var borta utan min jävla mobil! Så jag fick panik och såklart hade jag inget ljud på, men tillslut hittade vi iaf den och den var i dom där jeansen jag vill ha. Ser ni? Vi passar perfekt, min mobil trivs bättre i dom jeansen! Så då finns det ju bara en sak att göra? KÖPA. Jag kom iaf inte tomhänt hem utan jag köpte en huvtröja värsta snygg! gud vad jag skriver onödiga saker, men nu är det slut. PUSS=)



<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0