Död åt dator

Tänkte bara skriva det nu när jag kommer ihåg det.. Jo det är såhär att min högerhand blir alltid kall när jag sitter vid datorn, och det suger? JAO det gör det, för nu är den typ död, och kall, och det är störande.... (fast  mina händer är alltid kalla) nästan iaf, förutom på vintern då har dom en tendens att bli för varma..  Intressant va? tänkte bara säga deeeee.

Fast nu är det ju vinter, och min hand är fortfarande kaaalll... eller vinter, men  iaf november och snö= det tolkar jag som vinter. jag hatar vinter och vi ska ha det i 4 månader till (minst) fan för norrland (U)


Kommentarer
Postat av: lisaa

skulle inte tacka nej precis;););)

2008-11-13 @ 18:25:28
URL: http://liisalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0