Efter 14 timmars sömn är jag fortfarande lika trött

Igårkväll hade jag först tänkt vara med Elina men orkade iiiiingenting, plus det var 7 minus när jag for hemmifrån så jag sket i det, fast sen blev vi så rastlösa så då frågade Lisa om vi ville komma till henne utklädda och chilla typ. Så det gjorde vi.. Jag var kille och Elina var min flickvän, Kan tänka mig nu i efterhand hur det såg ut. Sen var Rebecca en docka, Lisa partypingla och Johanna 80tal, sen fanns de också en brat, en sissor hands och haha ett monster av nå slag ;-D

Det var kul och vi utklassade killarna i singstar med 14-0 inte alls illa! sen  gick vi också bus eller godis, eller VI haha.. kanske jag inte ska säga utan vi stog bakom hörnet och tog godiset dom hade fått.. (mycket smartare) Och nu ska jag snart vara med fanny om jag hinner för jag har träning klockan 5. BRA TID? Inte.. Sen har jag sovigt 14 timmar inatt och det känns som jag sovigt 0... lär vara rätt sliten imorn o yes. men det tar vi då PUSS



har bara massa gäämbilder att visa men det får duga:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0