Godmorgon!

Söndag idag, men vad gör det? vi är lediga imorgon så det är ju som en extra lördag typ ;-) Igår hade vi trevligt,vi gick först till ica och det var svinit kallt ute. Jag gruvar mig inför nästa söndag när vi ska stå på skyltsöndan :S Sen hyrde vi nån film som laggade lite smått fast man börjar bli van så är det alltid på ica moröhöjden... Efter det pratade vi bara och sånt=) Sen gick jag hem och jag kan lova er att jag hatar vinter! Höll på att döö. Sen direkt jag kom hem la jag mig i sängen och försökte hitta nån bra film på tv men då skulle alla börja typ kvart över ett och jag orkade inte se så jag somnade. Och vaknade när mamma kom in och typ sjöng att hon skulle städa så hon började riva i mina väskor så det var väl bara att stiga upp....... dock var klockan typ halv 2 så det funkade iaf ;-) Ikväll har jag träning sen fick jag ett sms av erik där han frågade om jag hade gjort det där no arbetet vi skulle ha gjort och SÅKLART så har jag inte gjort klart det. Måste först och främst gå till pappa för att hämta papprerna och arbetet bara det känns ju jävligt motigt. Så vi får se hur det blir. PUSS=)



sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0