Godmorgon twilight

Jag somnade igår när jag tänkte på twilight och vaknade idag med tankarna i vadå? Jo twilight, helt sjukt. Att man ens kan gilla en film så mycket. Och jag som inte ens trodde att filmen skulle vara nåt för mig? Jodå det var den, och precis alla som har sett den verkar känna likadant. Så om du inte har sett den kan du ju joina mig Lisa och kanske fanny på måndag 21.00 och se den (ja jag är typ sjuk i skallen om jag ser den igen) men va fan, jag måste! 85 spänn är lätt värt det. Hur lätt som helst.

En annan lite rolig grej var att igår på bion var vi ju 10 stycken som såg den, och gissa vad? Jag och Linnea var dom enda som behövde visa legg? hur känns det? jag är fan snart 16 och behöver visa legg. Kuuul! Ewelinas lillasyster som såg den tidigare igårkväll går i sexan och behövde hon visa legg? Nej. Det känns inte bra.



jag och älskling igår<3<<3<3


Kommentarer
Postat av: E

hahahaha ska du inte lägga ut bilden på dig och kajsa, ni var ju jämnlånga...?;-)

2008-11-23 @ 12:02:17
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/
Postat av: J

om dert kommer en uppföljare så är det samma personer:D:D:D::D

2008-11-23 @ 18:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0