HELG

Hola! hann faktiskt sjukt mycket idag på no'n så det var ju king :) Fast en sak som sög var att jag sparade men den försvann så jag han svära (SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR) mycket och nästan börja gråta för det skulle vara så jobbigt att skriva om allt. Men sen kom pelle-pettan-läx-peter carlstedt och fixade allt så jag vart glad. Sen på son satt hela 9e och skakade haha har aldrig skrattat så mycket skulle jag tro. Sen fick vi leka en stund och ha avslappningsövningar på svenskan. Varför är vi bäst på att övertala lärare?=D Sen for jag på stan och hämtade mina glasögon=) Ikväll ska jag umgås med fanny fast innan det äta pizza(L) tack te emil som väntade på mig idag efter skolan mycket snällt :D ''jag vill ha röv'' ;-) haha! Näe nu ska vi fara och köpa pizza PUSS=)


Jag älskar dig=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0