Ja.... fredag

Då vare fredag igen, kunde inte kännas bättre. Eller jo, om jag hade fått bra på Matteprovet, sitter nu i datasalen och försöker på noarbetet igen, det går åt helvete. Jag är sämst, har börjat inse de nu..... Idag ska man lämna in. Jag har skrivigt typ en fjärdedel av vad man ska klara för G. Fast idag ska jag hinna hälften iaf, då får jag göra resten hemma. Fast jag vet inte.. hur mycket jag kommer få gjort hemma egentligen, lär nog bli en hel del wikepedia å en hel del annat ist för jobb. Idag efter skolan får jag då mina glasögon, kanske ska skylla på det? att jag ser så dåligt så jag inte kan arbeta! HAHA, smart! Näe tillbaka till halveringstid och isotoper..
..ni hör ju bara på namnet hur roligt det är?????=D=D.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0