Ja Jo!

Glömde säga att vi slutade typ fem i tre idag och då gick vi ner på stan jag ewelina & linnea för att linnea skulle kolla på några skor sen ta bussen hem, så vi snabbade oss gärnet sen skulle vi köpa godis innan vi åkte hem.  så vi sprang från dinsko och linnea sprang baklänges sen när hon vänder sig om håller hon på att bli påkörd av en taxi :-P ewe skrek rakt ut och jag bara skrattade sen fick vi ett antal blickar men jag skulle nog tro att det berodde på ewe som skrek i typ 40 decibell.. Great(Y) så vi sprang iaf och köpte godis fast hur som helst missade vi bussen, så vi tog 6a och det var en upplevelse ;-) haha... eller hur?

Sen fyller mallan brallan maliner eriksson år idag så det får vi inte missa 15 stora år grattis=)

Kommentarer
Postat av: M

nu är jag stor va:]

tack emilia=)=)

2008-11-18 @ 19:43:33
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se/
Postat av: E

vadå.. lätt att varna en invalid?

2008-11-18 @ 20:57:10
URL: http://ewelinakarlssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0