JA

Ikväll så var jag med fanny=)=) vi hade först inte så mycket att göra så vi gjorde chokladbollar på känsla, utan resept å hela alltet det smakade väl.. ja inte som vanligt men vi åt upp allt iaf, sen efter det blev vi välidgt rastlösa och cyklade till ladan hade egentligen ingen aning om vad vi skulle göra där men det blev bara så. Och på vägen dit så hann vi cykla ner i diket hata snö, det suger pitt. (förlåt) men det gör det.  Ja såg lite träningar osv där sen for vi hem typ. Vilket liv man har.. Nu ska jag äta nåt är hungrig som få sen typ sova, eller näee... juste jag måste packa också ruttet orkar inte, Ååhhhh..

Sen så fick jag fet dissen av min pappa nyss, han hade lovat att han skulle köra mig till praoen imorn men nu säger han att han ska sova ut. VAD ÄR DET FÖR STIL? skit i att sova det kan du ju göra nån annan gång jag går före. Orkar inte åka med kvart över 9 bussen en gång till bara sura bussgubbar som jag hatar mer än allt. Gud vilket gnäll. PUSS!=))=)



de ska va gött å leva


Kommentarer
Postat av: rebbisss

fin cancer till vänster

2008-11-14 @ 18:50:26
Postat av: lisaaaa

annars kan de kvitta!

2008-11-14 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0