Jävla no arbete

Jag sitter nu i datasalen och jag har inte skrivigt nånting än, jag är sämst i världen på att arbeta bra. Sen ligger jag en lektion efter också.... Bra jobbat! Men vi ska lämna in arbetet antingen imorgon eller på tisdag efter våran prao. Jag tar nog tisdag om jag får bestämma själv, jag har egentligen noll tid att skriva nu men jag orkar inte. Min hjärna är sprängd av atomens kärna protoner elektroner neutroner isotoper ja vad allt nu heter. Orkar inte, idag går vi till tre men ska sluta 4 för vi ska ha info im gymnasiet. Sen måste jag på stan och prata lite på carlings plus köpa en present till min lillasyster som fyller år idag. Grattis! 13 åringen, riktigt stooor! snart fjortis, dock är hon redan det i sinnet (har bara inte åldern inne än) förlåt om du läser detta (int) haha. Nu ska jag fortsätta hoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0