Lat latare latast emilia

Det är ju det att min klänning har ju kommit nu. I torsdags egentligen. Men jag orkar verkligen inte gå och hämta den, är så himla lat. Hade egentligen tänkt hoppa av där och gå hem idag men då körde bussen en annan väg så jag sket i det. Och nu börjar jag tänka kommer jag ens få den? för om jag ser det nu är det inte så himla lockande att gå till ica och hämta den, speciellt inte i 20.00000 minus grader. Så jag ska nog gå naken på julfesten. Lika bra!



fast fin äru.......

Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan. Hoppas at du har haft en hittills bra kväll :)



Kika gärna in på min blogg, och kommentarer och åsikter är alltid roligt.



Ha det bra /Maja

2008-11-29 @ 20:08:37
URL: http://knockmeoutagain.blogg.se/
Postat av: claudia

gud så fin klänning ! :):)

2008-11-30 @ 12:23:21
URL: http://claudial.blogg.se/
Postat av: Mallanh

SÅ JÄVLA SNYGG KLÄNNING!!! nu blev ja ju riktigt avund.

2008-12-02 @ 21:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0